Regulamin sklepu

 

Warunki ogólne

1. Sklep internetowy, znajdujący się  pod adresem www. kokofolk.pl  umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem internetu.


2.  Sklep prowadzony jest przez firmę :

Kokofolk Joanna Wolska, ul. ułańska 7, Niedrzwica,

Nip 713-234-65-84, regon 060778425

3, Adres do korespondencji :

Kokofolk Joanna Wolska

ul. Ułańska 7, 24-220 Niedrzwica

tel. 48 694 415 418, e-mail: kontakt@kokofolk.pl

4. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę.

Realizacja zamówień następuje w dni robocze od poniedziałku do piątku.


II. PROCEDURA SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ


1. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka, a następnie przez przycisk "realizuj zamówienie ".


2
. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidlowe wypełnienie danych teleadresowych, wraz z poprawnym adresem e-mail, i numerem telefonu, który jest niezbędny do wysyłki zamówienia firmą kurierską.
 
3. Zamówienie może być złożone po uprzedniej rejestracji, można również dokonać zakupów jednorazowo, rejestrując się jako gość.


4.Po poprawnie złożonym zamówieniu - na podane wcześniej konto mailowe zostanie przesłane potwierdzenie złożenia zamówienia, zawierające podsumowanie  zamówienia oraz pełne dane do przelewu - jeśli wybrałeś płatność tradycyjnym przelewem.


4. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.kokofolk.pl są podane w złotych polskich i są cenami brutto.


5. Do każdego zakupu dołączany jest paragon lub na życzenie faktura - faktury przesyłamy drogą elektroniczną.


6. Realizacja zamówienia następuje w ciągu  max. 3 dni roboczych  od momentu otrzymania zapłaty za zamówienie.- dotyczy produktów, z magazynu, w przypadku produktów dostępnych na zamówienie  realizacja następuje zgodnie z terminem podanym na stronie produktu.


7. Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

W tym przypadku na adres sklepu należy odesłać towar nienoszący  śladów użytkowania wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy kupna oraz  załączonym numerem  konta,

na jaki ma być dokonany zwrot pieniędzy za zakupiony towar (szczegóły w zakładce zwroty i reklamacje).

  Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu max. 3 dni roboczych na konto wskazane przez kupującego.


8. Sprzedawca gwarantuje iż produkty, które oferuje są wolne od wad, a w przypadku stwierdzenia przez klienta jakichkolwiek niezgodności z opisem, lub wady produktu,  klient jest zobowiązany do zawiadomienia o tym fakcie sprzedającego. Sprzedawca ustosunkuje się do zgłoszonej reklamacji i powiadomi klienta o możliwych rozwiązaniach (zwrot pieniędzy lub wysłanie produktu wolnego od wad).

9, Płatności - można dokonać tradycyjnym przelewem, zapłacić przy odbiorze lub dokonać płatności online.

Platności elektroniczne obsługuje firma przelewy 24.

Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.