I. Warunki ogólne

1. Sklep internetowy, znajdujący się pod adresem www. kokofolk.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem internetu.

2. Sklep prowadzony jest przez firmę :

Kokofolk Joanna Wolska, ul. ułańska 7, Niedrzwica,

Nip 713-234-65-84, regon 060778425

3. Adres do korespondencji :

Kokofolk Joanna Wolska

ul. Ułańska 7, 24-220 Niedrzwica

tel. 48 694 415 418, e-mail: kontakt@kokofolk.pl

4. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę.

Realizacja zamówień następuje w dni robocze od poniedziałku do piątku.

II. PROCEDURA SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

1. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka, a następnie przez przycisk "realizuj zamówienie ".

2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidlowe wypełnienie danych teleadresowych, wraz z poprawnym adresem e-mail, i numerem telefonu, który jest niezbędny do wysyłki zamówienia firmą kurierską.

3. Zamówienie może być złożone po uprzedniej rejestracji, można również dokonać zakupów jednorazowo, rejestrując się jako gość.

4.Po poprawnie złożonym zamówieniu - na podane wcześniej konto mailowe zostanie przesłane potwierdzenie złożenia zamówienia, zawierające podsumowanie zamówienia oraz pełne dane do przelewu - jeśli wybrałeś płatność tradycyjnym przelewem.

4. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.kokofolk.pl są podane w złotych polskich i są cenami brutto.

5. Do każdego zakupu dołączany jest paragon lub na życzenie faktura - faktury przesyłamy drogą elektroniczną.

6. Realizacja zamówienia następuje w ciągu max. 3 dni roboczych od momentu otrzymania zapłaty za zamówienie.- dotyczy produktów, z magazynu, w przypadku produktów dostępnych na zamówienie realizacja następuje zgodnie z terminem podanym na stronie produktu.

7. Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie w ciągu 15 dni od daty odebrania przesyłki. W tym przypadku na adres sklepu należy odesłać towar nienoszący śladów użytkowania wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy kupna oraz załączonym numerem konta, na jaki ma być dokonany zwrot pieniędzy za zakupiony towar (szczegóły w zakładce zwroty i reklamacje). Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu max. 3 dni roboczych na konto wskazane przez kupującego.

8. Sprzedawca gwarantuje iż produkty, które oferuje są wolne od wad, a w przypadku stwierdzenia przez klienta jakichkolwiek niezgodności z opisem, lub wady produktu, klient jest zobowiązany do zawiadomienia o tym fakcie sprzedającego. Sprzedawca ustosunkuje się do zgłoszonej reklamacji i powiadomi klienta o możliwych rozwiązaniach (zwrot pieniędzy lub wysłanie produktu wolnego od wad).

9. Płatności - można dokonać tradycyjnym przelewem, zapłacić przy odbiorze lub dokonać płatności online.

Platności elektroniczne obsługuje firma przelewy 24. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

10. Ochrona danych osobowych - obowiązek informacyjny

Kto jest administratorem danych osobowych?

Administratorem danych jest firma Kokofolk Joanna Wolska, mieszcząca się pod adresem : ul. Ułańska 7, 24-220 Niedrzwica Kościelna.

W sprawach związanych z Państwa danymi proszę pisać na : kontakt@kokofolk.pl

Skąd mamy Państwa dane?

Otrzymaliśmy je od Państwa w związku z zakupami dokonywanymi przez Państwa na stronie sklepu internetowego kokofolk.pl

Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania Państwa danych?

Przetwarzanie danych niezbędne jest dla realizacji zakupów w sklepie internetowym kokofolk.pl, zapewnia to możliwość obsługi transakcji jej realizację w ramach umowy sprzedaży. Dodatkowo, przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania danych dla celów podatkowych i rachunkowych. Sklep przetwarza dane również w celu zapisywania danych w plikach cookies, umożliwiających poprawne funkcjonowanie sklepu - jeżeli nie chcesz, by dane te były zapisywane możesz zmienić ustawienia w Twojej przeglądarce.

Czy podanie danych jest obowiązkiem?

Sklep wymaga podania danych, by móc zawrzeć z Państwem umowę sprzedaży, w związku z przeprowadzonymi transakcjami. Niezbędne jest podanie adresu do wysyłki zamówionych towarów, a także telefonu, wymaganego przez firmę kurierską dla dostarczenia towarów do Państwa. Jakie macie Państwo uprawnienia w zakresie przetwarzania danych?

Mają Państwo prawo do: żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Państwa, sprostowania danych, żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, usunięcia danych lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania Państwa danych osobowych, prawo przeniesienia Państwa danych osobowych.

Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce przed cofnięciem zgody. W przypadku wątpliwości co do prawidłowości przetwarzania Państwa danych osobowych mają Państwo prawo wniesienia skargi do odpowiedniego organu nadzorczego.

Komu udostępniamy dane osobowe?

Dane osobowe udostępniamy tylko wtedy, gdy jest to konieczne – podmiotom wspierającym funkcjonowanie sklepu w świadczeniu usług marketingowych - (dotyczy osób, które wyraziły chęć otrzymywania newslettera) a także podmiotom, za pośrednictwem których zamówiony towar trafia pod wskazany w zamówieniu adres, tj. firmie kurierskiej – wyłącznie w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji zamówienia.

Jak długo dane osobowe będą przechowywane przez Sklep?

Okres przetwarzania danych osobowych dla celów sprzedaży wynosi 5 lat od zakończenia roku obrachunkowego, w którym wystąpiła ostatnia płatność za zamówienie, a danych do celów marketingowych (newsletter) do czasu uzyskania sprzeciwu lub żądania usunięcia