Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Towar wraz z informacją o odstąpieniu od umowy kupna i numerem konta do zwrotu należy odesłać na adres:
Kokofolk Joanna Wolska
ul. Ułańska 7, 24-220 Niedrzwica.
Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 3 dni roboczych na konto wskazane przez kupującego. Koszty odsyłanego towaru ponosi kupujący.
W przypadku reklamacji - prosimy o kontakt ( kontakt@kokofolk.pl lub tel. 694415418 ) w celu ustalenia szczegółów zwrotu lub wymiany - koszt przesyłki zwrotnej w przypadku uzasadnionej reklamacji zwracamy do wysokości max. 13,99 zł.
Wymiana towaru - procedura tak jak przy zwrocie towaru - kupujący odsyła towar na swój koszt i podaje numer konta do zwrotu za towar. Po wcześniejszym ustaleniu możliwa wymiana bezpośrednia, po pokryciu przez kupującego kosztów przesyłki wymienianych produktów.